Food y Recetas
Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

It's this look familiar to you ?

• 6 Replies

If you go to groceries stores, farmers markets you would see all this beautiful colors, shapes of squash..

Do you use use them during fall season?

Which one is your favorite? I do like Acorn Squash on the oven with olive oil, cinnamon, sal and pepper and some pumpkin spice .. is really good .

GABY☀

Replies:
Dulcecita
Yo creía que eran de adorno, hasta que empeze a ver food network y me di cuenta que se comían!!!
Posted on MamásLatinas Mobile
Gabycr

cuando yo llegue a este pais hace anos tambien pense lo mismo ja ja ja!! 

Pero si se comen y saben bien ricas.. 

Quoting Dulcecita:

Yo creía que eran de adorno, hasta que empeze a ver food network y me di cuenta que se comían!!!

GABY☀

Dulcecita
Voy a hacer la que tu dices, a que temperatura pones tu horno y por cuanto tiempo la dejas Gaby?

Quoting Gabycr:

cuando yo llegue a este pais hace anos tambien pense lo mismo ja ja ja!! 

Pero si se comen y saben bien ricas.. 

Quoting Dulcecita:

Posted on MamásLatinas Mobile
libelulalatina

Nunca he utilizado ninguna de esas varedades! solo conozco dos, las calabacitas mexicanas y las calabazas amarillas!

pero tengo ganas de probar las que parecen spaguetti.

Poodles
1 mom liked this

I love them.  My daughter just cut a butternut squash up this evening for tomorrow night's dinner.  I will post the recipe!

Gabycr
1 mom liked this

yo hize una receta con el del spaguetti squah  bien buena te la voy a buscar 

Quoting libelulalatina:

Nunca he utilizado ninguna de esas varedades! solo conozco dos, las calabacitas mexicanas y las calabazas amarillas!

pero tengo ganas de probar las que parecen spaguetti.

GABY☀