a plant that repels mosquitos*****una planta que repele a los zancudos
- 7 Replies

Lemon Grass repels mosquitoes | the strong citrus odor drives mosquitoes away--very functional patio plant.
did you know that lemon grass repels mosquitos? I am going to buy some now. I really love the smell of lemon grass also! :)
Hierba de limón repele a los mosquitos | los fuertes olores cítricos unidades de mosquitos - patio planta muy funcional.
¿sabía usted que la hierba de limón repele a los zancudos Me voy a comprar un poco ahora. Me encanta el olor de la hierba de limón también! :)
Good to know, i will buy one... Did you know that lemon grass could be used into teas and soups!!!! Now is double the functions!!!
Quoting Applepiejoy:Good to know, i will buy one... Did you know that lemon grass could be used into teas and soups!!!! Now is double the functions!!!
Really!? In the summer we spend a lot of evenings outdoors, I'd love to plant this if it worked to keep those nasty buggers away.
I will tell my hubby. THANKS!
gracias por la informacion, bueno saberlo
Quoting juanswifey06:
Lemon Grass repels mosquitoes | the strong citrus odor drives mosquitoes away--very functional patio plant.
did you know that lemon grass repels mosquitos? I am going to buy some now. I really love the smell of lemon grass also! :)
Hierba de limón repele a los mosquitos | los fuertes olores cítricos unidades de mosquitos - patio planta muy funcional.
¿sabía usted que la hierba de limón repele a los zancudos Me voy a comprar un poco ahora. Me encanta el olor de la hierba de limón también! :)

Share recipes and cooking tips! Moms discuss meal planning, baking, healthy options, how to save on groceries and spend less time in the kitchen.