Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

Do you always have dessert? Siempre comes postre?

• 5 Replies

After your meals, do you always, sometimes, or rarely have dessert.  By dessert I mean anything sweet like fruit, a cookie, a candy, ice cream, yogurt?  I always crave something sweet afterwards but I only have dessert sometimes.

Despues de tus comias siempre, en veces, o nunca comes postre? Cuando digo postre me refiero a cualquier cosa dulce como fruta, galletas, un dulce, nieve, o yogurt? siempre se me antoja algo dulce despues de las comidas pero solo en veces como postre

Replies (1-5):
Gabycr

not really .. most of the times Im too full for dessert 

geysha

Regularmente si como algun postre o alguna fruta ....

Poodles

Never.  lol

We had a couple treats for Thanksgiving, Christmas and New Years, but a holiday is the only time we indulge in something.

CrissPenaDelao

AVECES... EN OCASIONES QUEDO SATISFECHA CON LO QUE COMI.. PERO CUANDO NO SI SUELO COMERME UNA GALLETITA O CUALQUIER COSA DULCE QUE ENCUENTRE =)

ANOLAN

SIEMPRE   PREPARO POSTRE  PARA DESPUES  DE LA  COMIDA     POR QUE  ASI ME ACOSTUMBRARON  EN MI  FAMILIA   CLARO   NOSOTROS NO COMEMOS  DEMASIADO Y   SIEMPRE  GUARDAMOS  HUEQUITO PARA EL POSTRE   QUE  DESPUES  VIENE  ACOMPANADO DE   UN CAFECITO    YO PREPARO POSTRES  COMO  FLAN  DE VAINILLA CAFE   FLAN DE FRESAS     PARA   EL VERANO   Y PARA EL INVIERNOS  CAKES    BRAZO  GITANO  O LO QUE LE LLAMAN EN MI PAIS  PIO NONO