Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

tostadas de pollo

• 8 Replies
  • 2 moms liked this

INGREDIENTES: 1 pechuga,  1 lata de frijoles, lechuga,jugo de limon,2 a 3  tomates,cebolla, queso y tostadas.                                                        Preparacion coser la pechuga por 45 minutos (o aque este lista)dejer enfriar y desebrar, rebanar los tometes, rebanar la cebolla y desflemar con jugo de limon (en un tazon se pone la cebolla y se le agrega el jugo de limon se deja reposar mientras se preparan los ingredientes) picar la lechuga finamente, se frien los frijoles , se untan las tostadas con frijol se pone lechuga 2 rebanadas de tomate ,2 rebanadas de cebolla,pollo y el queso. espero les gusten                                  

rosalba ortiz
Replies (1-8):
Poodles

Looks good!  Here it is in English:

INGREDIENTS: 1 chicken, 1 can of beans, lettuce, juice of lemon, 2 to 3 tomatoes, onion, cheese and toast. Preparation sewing the breast for 45 minutes (or aque this list) shall cease cool and desebrar, the tometes slice, slice the onion and desflemar with lemon juice (in a bowl put the onion and add the lemon juice is allowed to sit while you prepare the ingredients) chop the lettuce finely, is fried beans, smeared tostadas with beans lettuce gets 2 slices of tomato 2 slices of onion, chicken and cheese. I hope you enjoy

trebol245

una mas Thank you / Gracias

Quoting Poodles:

INGREDIENTS: 1 chicken, 1 can of beans, lettuce, juice of lemon, 2 to 3 tomatoes, onion, cheese and toast. Preparation sewing the breast for 45 minutes (or aque this list) shall cease cool and desebrar, the tometes slice, slice the onion and desflemar with lemon juice (in a bowl put the onion and add the lemon juice is allowed to sit while you prepare the ingredients) chop the lettuce finely, is fried beans, smeared tostadas with beans lettuce gets 2 slices of tomato 2 slices of onion, chicken and cheese. I hope you enjoy

rosalba ortiz
libelulalatina

=D a little help!

Quoting Poodles:

INGREDIENTS: 1 chicken breast, 1 can of beans, lettuce, juice of lemon, 2 to 3 tomatoes, onion, cheese and toast (tostadas is a crunchy tortilla). Preparation boil the breast for 45 minutes (or until tender) let cool and shredded it, slice the tomatoes , slice the onion and desflemar with lemon juice (in a bowl put the onion and add the lemon juice is allowed to sit while you prepare the ingredients) chop the lettuce finely, fried beans, spread  tostadas with beans, lettuce , 2 slices of tomato, 2 slices of onion, chicken and cheese. I hope you enjoy

Follow me on:  Puro Español   and   Weight Loss / Bajar de Peso.

libelulalatina

Gracias! me encantan las tostadas de pollo! y la otra variante que le gusta a mi esposo, es con pierna deshebrada.

Follow me on:  Puro Español   and   Weight Loss / Bajar de Peso.

trebol245
1 mom liked this

hay  si tambien estan ricas y con sucebolla morada desflemada y una salsa umm q rico

Quoting libelulalatina:

Gracias! me encantan las tostadas de pollo! y la otra variante que le gusta a mi esposo, es con pierna deshebrada.

rosalba ortiz
trebol245
1 mom liked this

Quoting libelulalatina:Thank you / Graciasmil  por la ayuda ciudate God bless you / Dios te bendiga

=D a little help!

Quoting Poodles:

INGREDIENTS: 1 chicken breast, 1 can of beans, lettuce, juice of lemon, 2 to 3 tomatoes, onion, cheese and toast (tostadas is a crunchy tortilla). Preparation boil the breast for 45 minutes (or until tender) let cool and shredded it, slice the tomatoes , slice the onion and desflemar with lemon juice (in a bowl put the onion and add the lemon juice is allowed to sit while you prepare the ingredients) chop the lettuce finely, fried beans, spread  tostadas with beans, lettuce , 2 slices of tomato, 2 slices of onion, chicken and cheese. I hope you enjoy

rosalba ortiz
tatyben

YUMMY.. LO VOY HACER ESTE SABADO.. GRACIAS POR COMPARTIRLOThank you / Gracias

trebol245

es un todo un placer  y aqui estoyGod bless you / Dios te bendiga

Quoting tatyben:

YUMMY.. LO VOY HACER ESTE SABADO.. GRACIAS POR COMPARTIRLOThank you / Gracias

rosalba ortiz