Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

To vaccinate or not?/¿Vacunar o no?

• 10 Replies

¿Donde estas en este debate? ¿Vacunaste a tus hijos o no? ¿Piensas que los padres deben vacunar a sus hijos o no?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Where do you stand on this debate?  Did/do you vaccinate or not?  Do you think parents should vaccinate or not?

Replies (1-10):
Amiga_mia

yo si los vacuno..

libelulalatina

Yo si vacuno a mis hijas, aunque de repente me entran las dudas por toda esa informacion sobre no vacunar.

DyanaJay

Yo tambien

Quoting Amiga_mia:

yo si los vacuno..

DyanaJay
1 mom liked this

Yo tambien lo hice y tambien aveces me pregunto si realmente sera tan malo como dicen.

Quoting libelulalatina:

Yo si vacuno a mis hijas, aunque de repente me entran las dudas por toda esa informacion sobre no vacunar.

BellaREsteban
Siempre los vacuno a esepcion de la vacuna H1N1 esa es totalmente nueva y no se an estudiado todos su efectos secundarios. Pero de hay en adelante si los vacuno, podre olvidar comer pero no vacunar a mis hijos, gracias a ellas muchas enfermedades se an controlado.
Posted on MamásLatinas Mobile
Amiga_mia

smiling / sonriente por lo pronto es lo mejor asi pienso yo..

Quoting DyanaJay:

Yo tambien

Quoting Amiga_mia:

yo si los vacuno..

Lydialiliana

Yo si los vacuno!

xtc_nena

yo vacune a los dos porque aunque dicen que no es bueno que los vacunen mis hijos no se an enfermado de nada :)

DixieFlower

I think it's up to each parent. Only they know their circumstances and what's best for their children. I vaccinate my children but due to my job they are in a very high exposure group. If I had a different job I'd probably delay/selective vaccinate.

angie007

Yo si los vacune