Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

Comprométete a Bajar de Peso en el 2013/Commit to Losing weight in 2013

• 104 Replies
  • 19 moms liked this

¡Felíz Año Nuevo!

¿Sabías que las posibilidades de cumplir y mantener una resolución de Año Nuevo para perder peso son mejores de lo que piensas? Sobre todo si tomas en serio tus metas y piensas en términos de pequeños éxitos. Hacer una resolución o contrato para bajar de peso hace 10 veces más probable tu éxito, cuando lo comparas con el de aquellos que no hacen resoluciones, de acuerdo con el psicólogo clínico John Norcross, psicóloga clínico y profesor de la Universidad de Scranton.

Te proponemos bajar de peso con nosotras de enero a fines de marzo - son sólo tres meses. ¡Y también puedes ganar premios!

Tres (3) mamás que participen en esta actividad antes del domingo, 13 de enero a las 11pm ET, serán seleccionadas al azar y ganarán una botella de agua MamásLatinas!

Firma el contrato para bajar de peso >>
Primera Semana >>
Segunda Semana >>
Tercera Semana >>
Cuarta Semana >> 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Happy New Year!

Did you know that the possibilities of maintaining and fulfilling a New Year's resolution to lose weight are better than you think? Especially if you are serious about your goals and think in terms of small accomplishments.  Making a resolution or contract to lose weight makes it 10 times more probable that you will reach your goals when you compare to others who didn't make resolutions, according to Dr. John Norcross, clinical psychologist and Professor of the University of Scranton.

We challenge you to lose weight with us from January to the end of March - it's only 3 months.  And you can also win prizes!

Three (3) members who participate in this activity by Sunday, January 13th at 11pm ET, will be chosen at random to win a MamásLatinas water bottle!

Sign the Weight Loss Contract >>
First Week >>
Second Week >>
Third Week >>
Fourth Week >>

Official Rules

• The "Commit to Losing weight in 2013 with this Weight Loss Contract" 2013 starts Monday, January 7, 2013 at 8a.m. (ET) and ends Sunday, November 13, 2013 at 11p.m. (ET) (the “Sweepstakes Period”).  
  • Enter by replying to this post with an eligible post during the Sweepstakes Period.  Eligible posts include: adding a new forum post, replying to a forum post, adding a photo or commenting on a photo in the group. Multiple entries are welcome and will increase your chances of winning. 
  • Three (3) winners will be selected in a random drawing of all eligible entries on or about January 14th, 2013 to receive a MamásLatinas water bottle (estimated value of $10). 
  • The winners will be posted on this thread and will be notified via email.
  • *No Purchase Necessary. Open to US, PR and DC residents 18 years and older. Void where prohibited. Click here for the rest of the Official Rules.

Reglas Oficiales

• La "Comprométete a Bajar de Peso en el 2013 con este contrato" 2013 empieza el lunes, 7 de enero 2013 a las 8a.m. y terminá el doómingo, 7 de enero 2012 a las 11p.m. (ET) (el "Periodo del Sorteo"). 
  • Participa respondiendo a los posts con un comentario apropiado durante el Periodo del Sorteo. Estos posts elegibles incluyen: la adición de un nuevo post en el grupo,  la respuesta a un post en el grupo, o añadir una foto o un comentario sobre una foto en el grupo. Las entradas múltiples se permite, ya que aumenta tus posibilidades de ganar.
  • Tres (3) ganadoras serán seleccionadas al azar entre las entradas elegibles en o alrededor del 14 de enero de 2013, y recibirán una botella de agua de MamásLatinas (valor estimado de $10).
  • La ganadora será publicada en este post y será notificada vía correo electrónico.
  • *SIN OBLIGACION DE COMPRA. Solo para residentes de EEUU, Distrito de Columbia o Puerto Rico que tengan 18 años en adelante. Nulo donde sea prohibido. Haz clic en este enlace para las reglas oficiales.

Replies (104) displaying 1-10
maryena3063

Quiero participar:)

maria168

Yo quiero  unirme a ustedes. Grasias 

FloraRavell
Quiero participar
Posted on MamásLatinas Mobile
Abril14
Yo kiero participar
corazon332

claro k si participo

RainyRain
Sure, I am in.
cocodenieve

rkiero participar...solo tengo un problrm cuando le doy click para firmar  aparece k no esta ninguna pagina nada..k tengo k aser

Yinett

Yo quiero participar

paoly

claro que quiero participar

angie007

Yo quiero participar!!