El Mercado: Compra y Vende / Marketplace: Buy & Sell

• 262 Replies
  • 17 moms liked this

Tenemos un post nuevo, haz clic aquí¡El Mercado de MamásLatinas: puedes comprar y vender!

We have a new post, click hereML Marketplace: you can buy and sell!

¿Tiene artículos para vender o un negocio que quiere promover? ¡Puedes hacerlo aquí!

Aquí hay algunas reglas:

1. Compra y venta de productos en MamasLatinas.com no es un servicio de MamásLatinas. Todos los compradores y vendedores lo hacen bajo su propio riesgo. Por favor, consulte nuestros Términos de Servicio para más información
  2. Por favor, no anuncies en el grupo, sólo en este post.
  3. Los vendedores, por favor haga una respuesta principal de su negocio y actualice esa respuesta con los nuevos productos en la respuesta original. Si haces una repuesta nueva, por favor, elimine la antigua.
  4. Si estás considerando hacer una compra de una de las mamás, por favor revise los comentarios sobre el vendedor que ya está publicado aquí.
  5. Por favor, darnos su opinión honesta sobre sus compras y experiencias. Díganos lo que piensa de el vendedor, el comprador, o el artículo que compró. Esta información ayudará a los futuros compradores!
  6. Vendedores, si usted ha vendido un artículo en particular, por favor vuelve y actualizar su repuesta para que otras mamás sepan que ya no está disponible.
  7. Estafas de dinero en efectivo son ilegal y la publicación de estas esquemas en cualquier lugar de MamásLatinas está prohibido.

Si tiene alguna pregunta, por favor envíame un mensaje.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do you have items to sell or a business that you would like to promote? You can do that here! 

Here are a few rules:

1. Buying and selling products on MamasLatinas.com is not a service of MamásLatinas.  All buyers and sellers do so at their own risk. Please see our Terms of Service for more information.
  2. Please do not advertise on the group, only in this post.
  3. Sellers, please make one main reply for your business and update that reply with new products in the original reply. If you make a new reply to advertise, please delete your old one.
  4. If you are considering making a purchase from one of the moms who listed items in this post, please review any feedback about the seller that is already posted in here.
  5. Please provide honest feedback about your purchases and experiences! Tell us what you thought of the seller, the buyer, or the item you bought. This information will help future purchasers!
  6. Sellers, if you have sold a particular item, please come back and update your post to let other moms know it is no longer available.
  7. Cash gifting scams are illegal and posting information about these schemes anywhere on MamásLatinas is prohibited.
If you have a question, please send me a message.

ML Verónica

Replies (262) displaying 1-10
itra4

estoy vendiendo una base de cama individual (twin) vivo en san antonio texas, informes al 2107997617

Lily121

vendo 1  mannequin, mas bien es un male form por la ciudad de Downey.

silvia76

TE GUSTARIA GANAR DINERO EN TU TIEMPO LIBRE ,MEJORAR TU CALIDAD DE VIDA  CONTACTAME ESTE NEGOCIO ES LO MEJOR  www.amway.com/rodriguezsilviastore

SILVIA
pacman071606

www.facebook.com/media/set/?set=a.10150578850196454.445375.747006453&type=3

I sell hats :) The prices are actually $10-$12 now, I just haven't changed them!

Jeannetteg

I'm an Independent Scentsy Consultant! This month ONLY most of our merchandise is 10% off. February is our transition month, which means we are making way for the Spring line. So it's time to stock up on all Fall/Winter Scents! You don't want to miss out on these great deals girls!

https://jgregory.scentsy.us

CReyes

Soy consultora de productos Mary Kay www.marykay.com/cheryl.reyes 

Soy distribuidora de productos Herbalife para la perdida de peso www.goherbalife.com/creyes 

Para mas informacion llamame al 800-385-1349

Cheryl

loveurbody87

Hola me llamo melissa soy ama de casa y hace poco me converti en un beachbody coach gano 25% comision de lo ke vendo los productos son de muy buena calidad y funcionan por eso se venden si kieres saber mas mandame un mensaje o ve a mi pagina http://beachbodycoach.com/FatStripper

Moni2723

I''m a proud parent of a Girl Scout/Daisy!!!   If anyone lives in the Chicago land and wanting to buy girl scout cookies, please send me a message.  $4.00 a box

Thanks for the support for my daughter and her troop!!!

Mommy2JoeynAbby

I am a stay at home Mommy to my 4 year old son, and 2 1/2  year old daughter. I work with a great team of Moms who specialize in helping each other create income from home. No parties, No inventory! Weekly pay! We have free training, and unlimited support!! 

I would love to give you more information and help you reach your financial goals!

Erika- Proud Member of The Finding Freedom Team!

Helping Families Achieve Their Goals Since 2000!

Visit my website to get all the details. Serious inquiries only please. :)

www.OurCEOMom.com

Get to know our team on Facebook: www.Facebook.com/FindingFreedomTeam

lumaduga

hola me puedes dar mas informacion, soy ama de casa.....duga1972@univision.com....gracias!!

This post has been locked, replies are no longer allowed.