Welcome to MamásLatinas
join our community and talk to other moms, share advice, and have fun!

What is your preferred language?

English Español
I'm bilingual

By signing up, you certify that you are female, at least 16 years old, and accept the Terms of Service

¡Las ganadoras de Lo Mejor del 2012 en MamásLatinas!/The winners of The Best of 2012 on MamásLatinas!

• 55 Replies
  • 4 moms liked this

El final del año ya llegó y para celebrar,
¡MamásLatinas quiere que tú nos ayudes a buscar lo mejor de MamásLatinas del 2012!

Estarémos compartiendo algunas de nuestras mejores y favoritas memorias de MamásLatinas.  ¡Únete para recordar y hasta para compartir tu primer post en MamásLatinas!

Cómo puedes participar

1. Haz clic aquí para participar >>>>
  2. La actividad comienza el lunes, 31 de diciembre desde las 12pm ET hasta las 2pm ET (haz clic aquí para ver cuando empieza en tu zona horaria). Te mandaremos un mensaje privado cuando empiece la actividad.
  3. Participa hasta el 31 de diciembre a las 2pm ET para tener la oportunidad de ganar!

Tres (3) mamás que participen en esta actividad antes del lunes, 31 de diciembre a las 2pm ET, serán seleccionadas al azar y ganarán una anotador de MamásLatinas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

The end of the year is almost here and to celebrate, MamásLatinas wants you to help us find the best of MamásLatinas 2012!

We'll be sharing some of our favorite and best memories of MamásLatinas. Join us to reminisce and even tell us what your first post was! 

How you can participate:

1. Click here to participate >>>>
  2. The activity starts on Monday, December 31st  from 12pm ET until 2pm ET (click here to see when it starts in your time zone). We'll send you a private message when the activity has started.
  3. Participate until December 31st at 2pm ET for a chance to win the prize!
Three (3) members who participate in this activity by Monday, December 31st at 2pm ET, will be chosen at random to win a MamásLatinas journal!

Official Rules

• The The Best of 2012 on MamásLatinas starts Monday, December 31st, 2012 at 12 p.m. (ET) and ends Monday, December 31st, 2012 at 2 p.m. (ET) (the “Sweepstakes Period”).  
  • Enter by replying to this post with an eligible post during the Sweepstakes Period.  Eligible posts include: adding a new forum post, replying to a forum post, adding a photo or commenting on a photo in the group. Multiple entries are welcome and will increase your chances of winning. 
  • Three (3) winners will be selected in a random drawing of all eligible entries on or about January 14th, 2012 to receive a MamásLatinas journal (estimated value of $15). 
  • The winners will be posted on this thread and will be notified via email.
  • *No Purchase Necessary. Open to US, PR and DC residents 18 years and older. Void where prohibited. Click here for the rest of the Official Rules.

Reglas Oficiales

• Lo Mejor del 2012 en MamásLatinas empieza el lunes, 31 de diciembre 2012 a las 12 p.m. y terminá el lunes, 31de diciembre 2012 a las 2 p.m. (ET) (el "Periodo del Sorteo"). 
  • Participa respondiendo a los posts con un comentario apropiado durante el Periodo del Sorteo. Estos posts elegibles incluyen: la adición de un nuevo post en el grupo,  la respuesta a un post en el grupo, o añadir una foto o un comentario sobre una foto en el grupo. Las entradas múltiples se permite, ya que aumenta tus posibilidades de ganar.
  • Tres (3) ganadoras serán seleccionadas al azar entre las entradas elegibles en o alrededor del 14 de enero de 2012, y recibirá un anotador (valor estimado de $15).
  • La ganadora será publicada en este post y será notificada vía correo electrónico.
  • *SIN OBLIGACION DE COMPRA. Solo para residentes de EEUU, Distrito de Columbia o Puerto Rico que tengan 18 años en adelante. Nulo donde sea prohibido. Haz clic en este enlace para las reglas oficiales.

Replies (55) displaying 1-10
marimonarca

hola / holaSi quiero participar!! 

Marimonarca

chuliss

si kiero participar  !thumbsup / thumbsup

JCTVCBN

Great, I'm in.  : )

hildasotero

si quiero partisipar

angie007

Yo quiero participar